Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Nieuwsbrief no. 5 / 25-12-2020

Beste schakers,

Op deze eerste kerstdag de aankondiging dat we het jaar 2020 afsluiten met nog één online schaaktoernooi en wel op woensdag 30 december om 19.30 uur. Je kunt je inschrijven via onze toernooilink op chess.com (voor de instructies zie onderaan deze Nieuwsbrief). We beginnen deze keer een half uurtje eerder omdat we vier ronden gaan spelen met een speeltempo van 15 min. plus 10 sec. per speler per partij. Ruim bedenktijd dus om de goede zetten te kunnen doen.

Let op: Voor dit toernooi stellen we een mooi prijsje beschikbaar voor de speler die de meest spectaculaire partij heeft gespeeld. Wanneer jij dus denkt dat jij tijdens dit online toernooi een hele leuke, bijzondere, interessante en/of spectaculaire partij hebt gespeeld dan kun je je na afloop bij ons melden om mee te dingen naar deze prijs die we hiervoor beschikbaar hebben gesteld. Je kunt hiervoor het contactformulier van onze site gebruiken.

Dus: doe mee!

Ook onze vrienden van sc Roden en onze jeugdleden zijn van harte uitgenodigd om aan dit toernooi deel te nemen.

Rest ons jullie, naast een goede gezondheid, fijne feestdagen en een plezierig Oud & Nieuw te wensen, en hopelijk ontmoeten we elkaar snel in het nieuwe jaar!

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van de schaakclub Leek

Voor wie nog niet eerder heeft meegedaan aan een van onze online toernooien of de instructie sinds de vorige “lockdown” is kwijtgeraakt, hieronder een korte handleiding van Huib om mee te kunnen doen:

> Meld je aan bij chess.com
> Login met je account (of maak er één aan als je er geen hebt).
> Ga naar “Spelen” en klik op “Live schaken”.
> Klik op “Online schaaktoernooien” en klik op het toernooi van S.V. Leek.
> Klik tenslotte op “Meedoen”.

Vanaf een uur vóór aanvang van het toernooi (dus vanaf 18.30 uur) kun je je aanmelden.

Overzicht alle Nieuwsbrieven                                        Afmelden voor Nieuwsbrief